Avgipsad, äntligen!

Hejsan!
Idag är jag halv trött. Kunde verkligen inte sova i natt. Det var bara jobbigt med tanke på min hand.
Har inte skrivit något för jag vet inte vad jag ska skriva. Men nu har jag något att säga.
Jag har äntligen tagit av mig mitt gips. Känns hur konstigt som helst. Igår (dagen då jag tog av det) så känndes armen så lätt att den nästan svävade. Har fortfarande ont men har fått övningar att göra med min tumme så vi hoppas på att det ska bli bra.
Har även väldigt ont i handleden, den har ju varit helt still i 6 veckor så inte konstigt. Det är en träning att bara skriva med vänster hand på tangentbordet, haha!
Eftersom jag ska vara sjukskriven till den 20:e så har jag ingenting att göra idag. Sofia har ju kommit hem från Cypern med sin lover. Men dem skulle ut till Svenljunga och hälsa på hans familj. Så jag har inget att göra idag.
Tänkte att jag skulle tvätta håret. Men varför egentligen? Jag ska ju bara vara hemma?!?!?

Fast nu såg jag att det var helt okej väder ute, lite blå himmel och så, kanske ska man gå ut en sväng.
Men först tänkte jag käka frukost. Lika bra att få det gjort ;)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0