Träning efter sjukdom, någon som kan?

God kväll!
Kom hem för en stund sedan.
Har varit hos mamma och käkat söndagsmiddag, jättegod mat och trevligt sällskap.
Det bjöds på kötgryta med potatis och sallad.
Var kvar ganska sent och kollat på "Vem kan slå Filip och Fredrik".
Radarparet vann såklart, om dem inte hade gjort det hade jag nog hoppat från balkongen.
Haha, ne så illa hade det nog inte varit men dem är alltid värdiga vinnare tycker jag.
Sedan såg vi på "the big bang theory" som är klockrent alltid.
En av de roligaste serierna faktiskt.

Nu sitter jag här hemma och är ganska trött.
funderar på att gå och lägga mig snart.

Något mer att tillägga är faktiskt att jag är frisk efter 2 veckors halsont och feber.
Äntligen säger jag.
Jag kommer så uppskatta min friska status nu.
Btw har kollat på säsong 2 och 3 på greys anatomy igen.
Jag säger bara: säsong 2 is the shit.
Den nya säsongen (6) är skit, jag hoppas alla dem nya dör.
Så inget mer att säga om det.

Ska nog träna imon.
Men jag vet inte när man ska börja träna igen efter sjukdom.
Hade trots allt ett virus, ett ättrigt fanskap också.
Någon som kan sånt?

Nee, nu ska jag läsa mina mail och sedan se vad som händer.
Ha en bra natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0