Ihopmontering

God eftermiddag får man väl säga nu!
Jag kom hem för en stund sedan, har nämligen spenderat två nätter hos
mamma och sofia. Haft det hur mysigt som helst.
Men nu är jag hemma då jag ska iväg imon och så hade jag inga rena kläder kvar
därborta.

Jaa vad har jag gjrot de senaste dagarna då?
Joo jag har varit med timmys mamma och farmor och köpt möbler.
Har även varit med och monterat dem.
Vilket var ett helvete ett tag innan vi fick ett häng på det.
Jag har bakat bullar tillsammans med sofia, men det var mest hon
som jobbade med bulldegen.
Jag höll lite koll på dem i ugnen sen.
Jag hjälpte även dem att städa lite hemma, plocka i ordning lite och så.
Det gick ganska bra.
Men det sparar ju allt och har en himla massa grejer.
Så jag rensade lite, men det var inte mkt vill jag lova.
Sedan har vi spelat kort och kollat på tv och myst med katterna.
Har saknat dem lite nu när jag inte bor hemma.
Det ända som jag inte saknar är allt hår som dem gör sig av med.
Idén på att ha svart på sig när man är där går bort vill jag lova.

Jaa, jag har inte så mkt att säga faktiskt.
Nu ska jag diska tror jag.
Det är en himla massa disk och Timmy har självklart inte
diskat medans jag var borta.
Typiskt honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0