Goodbye M and hello Ikea

Tjenare!
Klockan är snart 10 och jag sitter här och snackar med Mirry och Vix på msn.
Är inne på facebook och har allmänt tråkigt.

Dagen har bestått av att vara med framför allt Martina (som åkte hem idag).
Jag, Sofia, Anderas och Johan käkade lunch ihop och sedan gick vi lite på stan.
Återvände sedan helt slut till mammas lägenhet.
Sedan var det dags att åka med Martina till Tågstationen.
Tråkigt att jag har jobbat i helgen så jag har inte haft så mkt tid att träffa henne.
Men vi har ju redan planerat att boka in en resa till Australien nästa år.
Hoppas allt går entligt planterna bara =)

Sedan åkte jag hem en sväng till pappa och spenderade kvällen där.
Käkade mat och smakade faktiskt på pappas hembakade paj.
Men jag måste tillägga att det var Sussies recept.
och nu är jag hemma och gör inte så mkt som sagt.

Imon ska jag åka till Ikea med Sofia.
Det ska bli mysigt, måste nog säga att det är den bäst personen att åka
till ikea med, hon är precis som jag när det gäller den affären.
I love it<3

Ha en underbar narr =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0