orkarinteskrivanågonrukbrik

Då var det strax dags för tvättid igen.
Har börjat att boka en tvättid i veckan
och det fungerar hur bra som helst.
Man har då inte massor med tvätt på en gång.
Imon är det helg igen, jag ska jobba.
Men det är helt okej.
Löning idag för det flesta, men inte för mig.
vilket betyder att det kommer vara mycket att
göra på jobbet imon och på söndag.
Jag får min lön på tisdag och då kommer nästan
alla pengar gå till räkningar =(

Imon ska jag hem till M på middag, för att hon fyllt år.
Känner inte riktigt att jag kommer passa in där imon.
Men men, får la göra något roligt när jag kommer hem igen.
Ska inte följa med ut eftersom jag inte har pengar till det.
Men det verkar inte så många förstå.
Att när man har lägenhet så kan man inte gå ut varje helg.
Men självklar vill man bli tillfrågad, vilket man inte alltid blir.
Och det kan jag säga att det är inte lika kul, att känna sig
utanför är väl aldrig kul?

Ne nu ska jag snart gå ner till tvättstugan.
Ha en underbardag

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0