Myspys med nära och kära

God afton.
Min dag har varit underbar.
Förutom att läkaren sa att T har bihålsinflamation.
Så det blev pencilin och någon nässpray som var receptbelagd.
Men sedan efter det hämtade jag M och vi begav oss till stan.
Gick till Gina och sedan till LenHud för jag skulle boka ansiktsbehandling.
Sedan gick vi och fikade  på Viskan och pratade om allt möjligt.
Mys-pys var det verkligen. Synd att E inte kunde följa med bara.
Sedan tittade jag förbi farmor och farfar.
Jag och farmor spelade alfapet och jag vann.
263p mot 184p, jag är trots allt bra ändå =)
Sedan åkte jag hem och nu sitter jag här =)
Ska nog sova snart så att jag inte sover hela dagen imon.

Imon kommer lönen och då måste räkningar betalas.
Att en och samma dag kan var den bästa och sämsta dagen
på månaden, det är otroligt.
Vet inte riktigt hur mycket jag får i lön heller.
Har inte fått lönespecifikation....?

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0