Itunes och Ipod

Vem är bäst?
Jo, jag =)
Jag har äntligen lyckats lägga in videor på min ipod.
Det var ganska länge sedan jag fick den, men kunde då
inte göra det.
Och så har jag inte använt den på ett tag, men nu när jag skulle
lägga in låtar på den så började jag fixa lite och nu kan jag det.
Jag är hur glad som helst.
Det gjorde verkligen min kväll bra =)

Man måste konventera filerna till MPEG4, och det visste jag.
Men har aldrig hittat ett program som konventerar dem.
Dem program som jag har laddat ner innan som konveterar
har aldrig funkat men nu hittade jag rätt till slut.
Ladda ner ett program som heter moviepod.
installera det sedan och börja konventera och sedan lägg in dem i itunes
och sedan dra dem till din enhet.
Hur enkelt som helst.



//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0