Ibland vet man inte vad man vill...

God kväll på er.
Nu har jag kollat på det senaste avsnittet av
gossip girl, one tree hill och grey´s anatomy.
Måste säga att gossip girl är ju klart bäst.
Men innan var det alltid grey´s som var på topp.
Men som med alla serier så kommer det säsonger då
men känner att allt redan har hänt, och så händer det igen
fast på ett lite annorlunda sätt.

Jag och T hade lite fest här igår, skulle ha druckit mitt vin men kände
verkligen inte för att dricka så det blev bara ett glas med vin.
Så flaskan står kvar till nästa gång det är dags att parta =)
Så igår var jag nykter, kändes ganska bra faktiskt.

Snart fyller M 20 år. Det känns verkligen inte verkligt.
Redan 20 år och snart är det jag.
Men men livet går förbi en så snabbt att man ibland
inte hinner med att göra allt man vill.
Men ibland vet man inte vad man vill, det är otroligt jobbigt.



//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0