Halvkass natt

God morgon.
Jag är hur trött som helst.
Kunde inte sova igår och har halv sovit hela natten.
Vaknade när T kom och la sig, vaknade när hundarna kom,
vaknade sedan när mitt alarm ringde.
Och nu sitter jag här skit trött...
T är sjuk också, det är möjligt att det är bihålsinflamation.
Han har tid hos läkaren kl 15.15.
Lång tid kvar för någon som har oerhört ont.
Dem trodde knappt på honom när han ringde och sa att han hade
hur ont som helst.
Men det är alltid så, när man ringer till vårdcentralen får man alltid
överdriva så att man får en tid och komma dit.
Det brukar alltid jag göra.

Ne nu ska jag ta hand om T och sedan ska jag kolla vad tjejorna gör
så vi kan träffas och göra någonting kul :D

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0