Australien, I love it <3

Goddagens...
Otroligt vackert väder idag,
vaknade upp till sol och blå himel och det
är alltid lika underbart.
Höll på med mina kuddfodral och drapperiet igår men blev inte färdig.
Ska fortsätta idag...
Jag ska nog köpa mig en symaskin snart.
Det är alltid bra att ha till hands, kul att sy och fixa också =D

Håller på att tvätta nu också, skit tråkigt men måste göras.
Har börjat att boka en tid i veckan så slipper det blir så mycket
tvätt på en gång, hihi!

Saknar V som har åkt tillbaka till London.
Men jag ska åka till henne snart hoppas jag på.
Måste bara spara pengar till det...=/

A just det, min Mum har kommit hem från Australien också.
Det har jag ju glömt att berätta.
Hon åkte den 9 December 2008 och kom hem i Tisdags den 12 Januari.
Hon missade den svenska julen och det svenska nyåret.
Men jag kan lova att det är en upplevelse att fira jul i 40 grader varmt väder.
(Har varit i Australien för några år sedan)









Till vänster är min mammas kompis Louise och så min mamma till höger.
Dem jobbade ihop i Australien när det var yngre och sedan dess har dem varit vänner<3



//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0