På benet

God förmiddag!
Har precis ätit frukost.
Mackor med skinka och groddar.
Mums.
Var ute och gick min vanliga runda innan.
Cookie fick göra mig sällskap, mycket roligare att ha med sig
en liten hund =)
Så slipper man gå själv.
Prövade min stegräknare för första gången idag också.
Dem är lite trixia, men jag satte den vid benet för annars ville den
inte räkna stegen.
För när jag satte den i midjan där mina byxor var så funkade det inte.
Eftersom det är en liten pendel inuti som måste röra på sig för att det ska
räknas som ett steg.
Men det gick bra att han den på benet. (Alltså jag hade den längst upp på benet)
Fryser som bara den, funderar på att hoppa i ett bad och värma mig lite.
Måste ju ändå raka mina ben och lite sånt.



//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0