Mycket att stå i =)

God kväll!
Idag har jag varit upptagen nästan hela dagen.
Det började med att jag gick till LenHud och fick en ansiktsbehandling.
Den varade i 60 min men kändes som 10 min.
Det var jätte skönt och jag fick en massa bra tips.
Ska köpa lite ansiktskräm och rengöring därifrån.
Men måste bara vänta tills min lön kommer =)
Sedan har jag varit hos farmor och farfar och käkat och
spelat spel och tjötat.
Riktigt trevligt.
Och sedan jag kom hem har jag tillbringat min tid i köket.
Har lagat en massa mat som ja ska ha till jobbet denna vecka
och så har jag diskat en massa.
Så nu tar jag det lite lungt medans köttfärslimpan står i ugnen.
Sen ska jag åka och handla lite mat också.
Det har varit en dag med mycket roliga saker.

De ringde från verktygsboden och frågade om jag kunde jobba för
en arbetskamrat har fått barn och ska vara pappaledig.
Så då får jag jobba och det tackar jag inte nej till =)

Och så har jag även blivit klar med min halsduk som jag har hållt på med hur
länge som helst nu.
Började i november tror jag men tog ett break hela december och januari.
Men nu för någon dag sedan drog jag igång igen.
Så den blev 2 meter lång.
Jag är hur nöjd som helst och den är jätte mysig.

Nu ska jag se hur det går för maten.
så vi höres!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0