Måndag

Ska snart åka till jobbet.
En jobbarkollega har gått och blivit sjuk så nu får jag jobba.
Det känns hur bra som helst.
Lite klirr i kassan är inte fel.
Får se hur länge hon är sjuk.

Känner mig lite depp.
Men det beror nog på vädret, det är ju så grått och trist.
Vill liksom vakna till härligt solljus.

I lördags var det kul.
Var inte med ute på krogen, jag inte orkade för
att jag skulle jobba dagen där på.
Så jag kom hem vid halv 1 någon gång.
Vaknade på morgonen med sömnbrist och hasade mig till jobbet.
Eller mamma körde mig då jag inte vågade sätta mig bakom ratten.
Det blev ju en del drickande kvällen innan ;)

Men iaf så har helgen var ganska dålig tycker jag.
(Om man bortser från att Martina var här).
Det var min oturs helg då allt som kunde gå snett gick snett.
Men men får hoppas att denna vecka blir bättre.

Nee nu ska jag gå och fixa det sista innan jag åker.
vi höres<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0