hyllplan

God Morgon!
Jag har som vanligt varit ute och gått.
Jag tog med mig lilla Cookie, hon uppförde sig bra idag.
Vi träffade en massa hundar men hon skällde inte en enda gång.
Massor av aplåder till Cookie<3
Sitter och käkar frukost just nu.
Är ganska pigg för att ha gått upp vid halv 8.
La mig i soffan och kollade på vakna med the voice.


Ska snart gå och duscha för att senare käka lunch med mamsen.
Det var länge sedan.
Har också hittat en perfekt hylla till hallen.
Skulle ju haft ett hallbord men jag hittar inget som passar det mått jag
måste ha eller något som är svart för den delen.
Så när jag var och klippte mig häromdagen så sa min frisör,
du kan väl ha en hylla istället?
Och jag kände bara fan vad dum jag är som inte har tänkt på det.
Så nu har jag hittat den perfekta hyllan.



Jag tänkte att det är lite kul att ha lite mer "form" på hyllan än bara ett
tråkigt hyllplan. Så jag bara blev kär i denna när jag såg den.
Den finns i olika storlekar.
40x24 cm 499:-
60x24 cm 599:-
90x24 cm 799:-
120x24 cm 899:-
Och finns att köpa på http://www.systerlycklig.se/

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0