En sen morgon

Idag vaknade jag kl 10.00.
Jag fick lite panik.
Jag försöker gå upp kl 09.00 på morgonen.
Men idag verkade inte det lyckas.
Men men sånt händer.
Jag var ju duktig i onsdags så jag gick upp kl 07.30.
Så det får väga upp för mitt lilla misstag idag.

Idag fyller J 20 år.
Ska dit på lite mat och sånt tror jag det blir.
Har dock inte köpt något än, men ska åka med
mum vid 15.00 och kolla på något.
Undra vad jag ska ha på mig?

Så har det snöat ytterligare, jag hatar verkligen
snö och jag önskar att det går bort.
Funderade på att ha högklackat ikväll men jag kommer väl ramla och
slå mig hårt som satan och jag inte har vanliga skor.
Faan, jag som redan hade små tankar om klädseln.
Jag kanske ska ha jenas ett lila linne och min svarta kofta.
I mitt huvud blir det skit fint, men måste pröva det innan jag säger något.

Ska nog käka något och sedan hoppa in en dusch.
Måste sedan fixa mig, fixa naglarna, ta med mig lite kläder till mum.
Och så ska jag väl fixa ordnig lite här hemma också.

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0