Dålig start på dagen

Hemma igen efter en lång och jobbig arbetsdag.
Det har varit mycket att göra idag.
Eftersom vi emellanåt inte var många som jobbade i kassan.
Men men det löste sig ändå.
Stackars M som fick jobba över lite.

Dagen gick dåligt innan jag ens hade kommit innanför dörrarna
till jobbet.
Jag halkade och slog i mitt knä.
Mina byxor gick sönder och jag fick ett jack i knät och det blödde.
Är helt öm på hela knät också
Så jag har haltat hela dagen.
Och jag som skulle träna imon.
Har haft otur hela  helgen och jag tänkte att det kanske hade
vänt nu.
Men nej den håller fortfarande i sig.
Det är synd om mig =( (hihi)

Nu ska jag äta så vi höres<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars dig - kram mamma

2009-02-23 @ 23:21:46
Postat av: vicky

stackars dig :( feel better flugis!

2009-02-24 @ 04:28:56
URL: http://vix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0