Forfarande ingenting...

Hejsan igen!
Har tråkigt och det är därför jag skriver igen.
Rekord, två gånger på en dag?!

Jag har inte så mkt huvudvärk just nu.
Känner av det lite lite lite...
Tränade innan och om det hjälpte helt vet jag inte.
Tog ju en tablett imorse också.
Men men, det var skönt att träna iallafall.
Kännde att jag hade lite träningsvärk när jag skulle göra
styrketräning.
Men jag gillar att ha träningvärk, då vet man att man har kämpat,
och tagit ut sig :D

Nu är jag iallfall ny duschad och ska börja göra iordning mig för att
åka ner till stan.
Jag har god tid på mig och det är underbart.
Finns inget värre än att stressa.

Undra om Timmy vaknar när jag drar igång hårfönen?
Det återstår väl att se.
Men han har sovit en gång när jag har dammsugit så jag hoppas inte att
han vaknar denna gången av hårfönen.

Nu ska jag bege mig till spegeln.
Ha det gött<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

äääntligen lite uppdatering gumman :D

2009-12-10 @ 16:33:50
URL: http://johannahansson.blogg.se/
Postat av: F R I D A - Ung mamma & gravid!

Nu får du allt ta och uppdatera lite ;)

2009-12-17 @ 10:34:12
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0