Garnnystan Nr2

Imon ska vi skriva på kontraktet med lägenheten.
Sen ska jag jobba Fredag, Lördag och Söndag.
Sedan så fyller Pia år och ví ska dit på Lördag.
Så helgen är fullboad redan nu.

Pixen kommer hem den 5:e november på lite semester, hon stannar till den 10:e.
Jag längtar såååå.
Jag och Mirrsan ska hämta henne på flygplatsen.
Det är lätt tänkte jag, innan jag kom på att hon flyger med Ryan air,
som inte landar på landvetter utan på säve.
Vet inte ens hur man kör dit :S
Men det ska nog ordna sig, jag har ju Mirrsan med mig :D

Något mer jag kan skriva är väl att min farfar gillar simpsons.
Fick reda på det för någon vecka sedan.
Han brukar jämt kolla på det om inte farmor kommer in och bossar över tv:n.
Hihihi.

Ska nog fortsätta med min halsduk nu.
Har inte kommit så långt eftersom jag fick problem
och den enda som jag vet kan lösa stickningsproblem är farmor
så jag var tvungen att gå dit.
Men nu är jag på de rätta spåren igen och har kommit in på det andra garnnystanet.


Detta garnet är min halsduk i, fast svart



//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0