Alfapet och halsduk

God morgon, God morgon!
Idag är det en ganska bra dag, än så länge i alla fall.
Sitter och kollar på lite tv och tar det lungt.
Tänkte snart kila ner på stan lite.
Har nämligen bestämt mig för att sticka en halsduk.



Fick iden igår när jag besökte min farmor och farfar.
Vet ej riktigt hur den ska se ut än ,men det löser sig nog.

Iaf så var jag hos farmor oah farfar igår.
Det började med att vi pratade lite och drack kaffe.
Sedan bestämde vi oss för att spela alfapet.



Det är roligt att göra det med farmor.
Jag hade verkligen turen på min sida då jag hela tiden fick en massa A.
Medan farmor hela tiden fick dåliga bokstäver.
Det gick tre gånger innan farmor helt gav upp.
Sedan började det några roliga timmar med roliga program på tv 3.
Jag och farmor satt i soffan och kollade med stora ögon på tv:n.
Under tiden programen gick prov stickade jag lite för att komma ihåg mina stickningskunskapet.
Det gick bra, men ibland så snurrade det till sig rejält.
Ska dit idag igen!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0