Ibland känner jag bara för att packa väskan och dra...

Här sitter jag sent vid datorn och har inget att göra.
T stack till en kompis och lämnade mig själv...
Har precis kollat på Brudens Bäste Man (Made Of Honor).
Den var riktigt bra...
T hängde inte med som vanligt och ställer 100 frågor under filmens gång,
vilket irriterar mig som är som trollbunden till tv-skärmen.
Men men han är väl allt lite gullig när han är sån ;)

Sitter här och saknar vixen, satt och läste hennes blogg och såg en massa fina bilder från London,
det får mig att inse hur mycket jag verkligen älskar den staden.
Ibland känner jag bara för att packa väskan och dra till vixen och leva där.
Men såklart kan man inte göra det, man har en massa saker här i Sverige som man är bunden till.

Det var en man som ringde fel till mig idag, han skulle tydligen komma till någon
mäklar firma men hamnade i min telefon istället.
Första personen som ringer fel till mig som verkligen inte lägger på så fort jag säger mitt namn.
Han var trevlig faktiskt.
Men först trodde jag att det var om något jobb eftersom jag inte kände igen numret.
Men sådan tur har väl inte jag...

Aja, ska väl kolla på tv eller gå och lägga mig.
ps. hoppas han ringer imon, jag ber verkligen...




Älskade London, när får jag komma till dig igen, haha

Kommentarer
Postat av: London

koooooooooooooooom nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!

2008-11-14 @ 17:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0