Dålig dag

Jag tror jag vaknade på fel sida idag.
För idag är en helvetesdag.
Jag tycker att hela världen är orättvis mot mig som kämpar och står i hela tiden.
Medan en del bara kan dansa fram på rosor genom dagarna och allt går rätt till utan strul.
Och kärringar borde inte få finnas i trfaiken då dem inte tar hänsyn till någon.
Speciellt inte mig som är mitt inne i rondellen och har företräde.
Nej, nej, tänkt inte på att släppa fram mig, kör bara ditt eget race.
Hat mot trafiken idag....
Behöver också ett par vinterskor nu när det börjar bli kallt, vill ha ett par för 600 kr,
men har inte pengarna till det.
Jag har varit överallt och letar med dessa är de enda snygga och som passar mina stora fötter.
Jag måste klippa mig och färga håret nu snart men har knappt pengar till det heller.
Sedan är det alla som måste ha julklapper som jag inte heller har pengar till.
Jag vet inte vad jag ska göra.
Vill bara gå under jorden för ett tag.

Livet är jämt så jävla orättvist mot mig...


Om man ändå kunde tänka såhär när man känner sig nere...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0