Projektarbete

Nu var det några dagar sedan jag bloggade, men det har ni väl inte dött av va?
Nej, jag tänkte väl det.

Denna vecka har vi ju påsklov som sagt, men det betyder inte att man ska ligga på lat sidan. Istället är det projektarbete som ska göras. Så jag och Malin befinner oss i statsbiblioteket varje dag för att skriva på vårat projektarbete. Det går framåt men kanske lite sakta, så imon blir det att lägga på ett kål så att det kan bli klart någon gång. Jag längtar tills detta är överstökat. Nu kom jag på att jag måste skriva loggbok också, vilken tur att jag kom ihåg det, det är så svårt att skriva det i efterhand eftersom man inte kommer ihåg vad man gjort då, haha. Taskigt minne eller vadå?

Nee jag har ju egentligen inte så mycket att säga så jag tror väl att jag slutar dagens inlägg här. Eller rättare sagt kvällens inlägg.
Joo, btw kolla in http://vix.blogg.se och läs hennes rimmande inlägg, riktigt roande att läsa faktiskt.

Ha det gött
//Johhy

Kommentarer
Postat av: vicky

hahaha vad snällt med smygreklam ;D (L)

2008-03-27 @ 17:18:57
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0