Ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva....

Idag är det min födelsedag.
Grattis till mig.
Jag fyller hela 19 år idag och det börjar lida mot sitt slut i mitt liv.
Nej, så farligt är det inte än.
Men jag kan ju hålla med om att man känner sig lite gammal Mirry.
Nu är det studenten man längtar till och sedan självklart att fylla 20,
då man kan gå till systemet och köpa Alkohol =)

Jag kan ju säga att min födelsedag började vid 00.00.
Då tänker ni, självklart gör den det eftersom det blir den 19:e då.
Men jag var faktiskt vaken och fick öppna två presenter.
En var från Timmy och en från hans mamma.
Fick en mycket fin guldring av min älskling och jättefina örhängen av hans mamma.
Det var jätte fint.
Ska ta kort sen och lägga ut bilder på alla presenter jag fått =)
Efter att jag hade sovit ungefär 6 timmar kommer mamma och sofia in och sjunger för mig.
Plus att man fick frukost på sängen.
Död som jag var satte jag mig upp och åt lite och öppnade presenter.
Jag fick
  • En bok - P.S I Love You
  • Hårtork
  • Ansiktsbehandling
  • Presentkort på badhuset (så jag kan köpa årskort och simma mig fin =))
  • Parfym - L by Gwen Stefani
Bilder kommer, jag lovar.
Plus att jag kommer få mer saker ikväll om också kommer komma upp här, förhoppningsvid =)

Sedan gick jag till skolan och nu sitter jag här.
Och så blir det lite festligheter ikväll för släkt och vänner =)
Skall göra lite mat och så blir det min famors underbara tårta.
Den är gudomligt god, ingen bakar så bra som min farmor =)

Imon har jag prov i skolan också, måste plugga det med =(
Skit tråkigt, men men sånt är livet.

cya ppl
//Johhy

Kommentarer
Postat av: vicky

det var jättemysigt igår flugan! tack för allt :) och hoppas att du hade en underbar dag!! :D:D

2008-03-20 @ 16:09:59
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0