6 Månader

Idag är en underbar dag.
Har gått upp tidigt medan älsklingen låg och sov.
Har redan hunnit diska och städa lite smått och klockan är inte ens 11.00.
Känner mig väldigt bra idag.

Idag firar jag och Älsklingen 6 månader.
Känns verkligen som att vi varit ihop längre.
Men det har vi inte.
Älskar dig Timmy <3

Snart skall jag och Timmy åka hem till mig för att sedan åka ner på stan
och göra roliga saker.
Alltså shoppa, vilket timmy inte kommer tycka är så kul
men det gör jag så han får offra sig.

Nee nu har jag inget mer och skriva, inte för att det jag nyss skrev
var så mycket men det var iaf något.
Skriver mer ikväll kanske.

Ha det gött
//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0