yeeahhhh

Hur svarar du i hemtelefonen?

"Hej det är Johanna"
Hur svarar du i mobiltelefonen?

Beror på vem som ringer ;) 
Ringer det mycket till dig?

Lagom
Ringer du mycket?

Jaa ganska mkt =)
Vem ringde du senast?

Vix
Hur mycket pengar har du?

Vill alltid ha mer, men jag får väl nöja mig med det jag har.
Senast kramat och när?

Timmy, igår <3
Antal timmar sömn inatt?

 Vet inte, kanske 5 timmar.  
Sov du ensam?

Ja =(
Vem sov du hos senast?

 Timmy<3
Vem sov hos dig senast?

Timmy<3
Vem vet mest om dig?

Jag :D
Vem vet du mest om?

Vet ej :P
Vad ser du fram emot?

Londonresan v.44 =D 
Vad vill du ha just nu?

Pussar av Timmy <3
Vem hånar du?

vet inte.  
Vem längtar du mest efter?

Timmy och Mirry
Vem vill du helst slippa?

*****
Vem stör du dig på?

Mig själv
Vem vill du sova bredvid inatt?

Timmy<3
Vilken buss åker du oftast?

7:an eller 9:an 
Vilken årstid är det nu?

Höst
Anser du dig själv snygg?

Nej, men ibland tycker jag att jag är söt :S 
Har du varit kär?

Yes, det har jag :D
Är du kär nu?

Jaa  riktigt nykär <3:D
Är du en bra partner?

självklart :D
Har någon varit otrogen mot dig?

Ja
Har någon varit otrogen mot någon, med dig?

Det tror jag inte =P
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?

Eftersom jag inte brukar ragga så ofta så blir det väl mest att andra raggr upp mig :P
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

Självklart
Vad åt du senast?

Ett äpple
Är du kompis med grannarna?

Nee inte dirket.
Har du varit på ett party?

Klart
Har du varit utomlands?

Ajjemän :D
Var är dina syskon just nu?

Min syster är väl här på skolan någonstans :P
Vilken tid gick du upp imorse?

07,00  
Vad gjorde du kl 2 inatt?

Sov, tror jag =P

Vad är det första du gör på morgonen?

Stänger av alarmet och tänder sänglampan
Vad ska du göra efter det här?

Fortsätta jobba med mitt cd-omslag i photoshop :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0