Vetintevadjagskallhaförrubrik

Idag är jag ledig från skolan =D
Dagen har inneburit blandade känslor såhär långt.
Vaknade av lycka eftersom min Älskling låg jämte mig.
Sedan var han tvungen att gå och jag blev ensam =(
Men när jag fick somna om igen var det heaven =D
Sedan var det studiebesök som skulle göras ihop med två föredetta klasskompisar.
Det var ganska okej.
Sedan gick jag till jobbet och kollade när jag skulle jobba.
Vilket resulterade i att jag blev skit sur/lessen/arg.
Är fortfarande på lite dåligt humör, men jag är hemma hos min sötnos så det gör det lite bättre =D

Är ledig imon med.
Skall plugga, mindre kul.
Men det måste göras =(

Orkar inte skriva mer nu, eller rättare sagt har inte så mycket mer att säga.
Och om jag nu har det, skriver jag de tinte här.

//Johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0