Är man kär så är man

Ojj, nu var det hur länge sen som helst jag skrev här.
Men jag har haft fullt upp i mitt liv på senaste.
Min kompisar skulle väl säga att jag har spenderat lite väl mycket tid med min älskling.
Men det tycker inte jag =P
Men är man kär så är man, eller? =)

Jobbade 12 timmar igår natt.
Det var jobbigt.
Men jag hade min älskling att komma hem till efteråt så det gjorde inget.
Han är bara för underbar <3

Iaf, nu sitter jag här hemma hos honom och bara är.
Det är gött att kunna göra det ibland.
Ingen skola imon heller, det är soft som faaan.
Jag ser verkligen fram emot lovet, speciellt för att jag och Mirry skall åka till london. =D
Det skall bli skittkul =D

Vet inte riktigt vad jag skall skriva.
Det har väl inte hänt så mycket i mitt liv på senaste tiden, såååå...
Aja men jag skall väl vara lite social mot Timmy nu.
Ha det gött
//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0