Trött, tröttare, Johanna

Det har varit en bra dag idag.
Har spenderat den med pappa och Sussie :)
Har bara varit lite trött.
Men så är det väl när man är sjuk....
Är skit trött nu så jag funderar på att gå hem och sova
och sedan (förhoppningsvis) vakna upp utvilad imorgon.
Då pluggande, tvättande och städande måste påbörjas.

Idag testa jag på nintendo wii, det är skit kul.
Måste spela det mer när jag är frisk och kan ta ut alla mina krafter på spelet, hehe :)

Första lördan på länge som jag inte jobbar,
det känns konstigt men ändå gött :)



Måste köpas när jag har pengar:
*Present till Malin
*Leggings
*Jeans
*Skor
*Smink
*Bikini
Några saker som måste inhandlas iallafall.
Men sedan är det alltid en massa annat som man behöver också.
Så den listan kan nog bli hur lång som helst :p

Men men, ska dra mig hem till mamma snart.
Hade tänkt och sova som sagt.
Men blev plötsligt pigg :S

Cya
//Johhy

Kommentarer
Postat av: Plupp

Hmm undra vad du ska köpa till mig :D *nyfiken*

2007-05-06 @ 18:19:30
URL: http://moonightqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0