Tiden är förlorad

Att stänga ut sina känslor är mycket lättare än ta itu med dem.
Att bara fokusera på annat är mycket enklare.
Det är därför vi gör det.

Att läka är inte något man gör över en natt, hur gärna man än vill det.
Det tar tid och tiden läker egentligen inte, tiden gör så att man kan gå vidare.
Eftersom för eller senare kommer någon eller personer tillbaka och river upp såren, som man så länge har försökt glömma eller bara begrava under en massa andra saker i livet, och då har tiden man gått igen inte gjort ett skit.
Man är tillbaka på ruta ett igen och man kan inte göra ett dugg åt det.
Man läker aldrig helt man bara går vidare med sitt liv och försöker att glömma eller lägga bakom sig det som har varit.

Skolan är jobbig igen, jag stressar som jag alltid gör.
Jag längtar bara tills sommaren kommer, då ska jag fokusera på körkortet och ha kul.
För skolan tar kål på en.
Skolan bryter ner en totalt och bara är i vägen för att leva ett liv man vill.
Men allt kommer bli bättre, hoppas jag på iaf.

//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0