Läs och var tysta...

Jag har...

(X) kissat stående
(x) somnat sittande
( ) skrikit efter en pensionär
(x) buggat på en fest
( ) gett någon näsblod
(X) pantat flaskor för att ha råd med något
(X) åkt rullstol
(X) brutit armen
( ) dyrkat någon farligt mycket
(x) sovit mer än 12 timmar
(x) snattat godis på ica
(x) spenderat timmar i ett badkar
(X) badat naken i havet
( ) spelat fiol
(x) uppträtt för publik
(x) dragit en katt i svansen
( ) sminkat mig som en idol
( ) gått ner 5 kilo snabbt - i somras
(x) dansat tryckare på ett disco
(X) svimmat flera gånger
(om två räknas såå..)
(x) stannat kvar i trotsåldern
(x) lyssnat på pojkband
( ) missförstått ordet feminist
(x) slagit sönder saker
(x) skämt ut mig inför massvis med folk
(X) hällt i mig pärlsocker
(X) blivit kallad punkare
(x) haft/har en ryggsäck
( ) gått på picknick ensam
(x) gråtit utomhus
( ) trott att jag var alternativ
( ) läst kafka och känt mig svår
( ) tappat en sko i havet
( ) rånat någon
(X) blåst såpbubblor på en buss
(x) spelat poker
(x) ridit
(X) använt underkläder i siden
(X) blivit kallad bög
(X) ramlat i en buss
( ) spottat mat på någon

(x) använt bruna skor
(x) gömt mig bakom en tidning för att spionera
( ) tyckt om broder daniel
(X) ätit läppsyl
( ) piercat mig själv
(X) stickat en halsduk
(X) blivit utskälld inför en hel skolklass
( ) skolkat från rasterna
(X) använt salt istället för socker
(X) använt "din mamma" på allvar
( ) varit uppe två dygn i sträck
(x) skrivit dikter eller låttexter
( ) spelat ett blåsinstrument
( ) joggat en halv mil
(x) funderat över vad lavan i lava-lampan egentligen är
( ) instruerat någon att begå ett brott
( ) slängt russin på barn
(X) lekt med vattenballonger från en balkong
(X) varit konstnär för en dag
(X) haft en utställning
(X) haft spya i håret
(X) låtsats vara kvinna (när jag var liten hahaha)
(x) velat ha platåskor
(X) slagit ut en tand
( ) varit i tyskland för ölens skull
(X) haft en rosa väska
(x) lekt med gosedjur
(X) sagt fitta till någon och menat det
(x) tittat på för mycket skräckfilmer
( ) slagit mig själv för att få uppmärksamhet
( ) levt som en pirat
( ) pratat med en buske
( ) snott kvinnliga/manliga underkläder för att lukta på
(X) spanat in rumpan i spegeln läänge
(X) blivit fåfäng efter en komplimang
(X) gillat bamse och velat köpa dunderhonung
(x) funderat på att skriva en bok
(x) klottrat på en vägg
( ) bekännt mig till en religion
(X) gjort många fåniga listo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0