Helvetes jävla f***kemi

Skolan dagen har varit kort idag, men förjävlig.
Och vet ni varför??
Joo för vi hade ett jävla fuckat slutprov i kemi i tre timmar idag.
Jag tror verkligen inte det finns något värre än kemi och Fredrik (kemiläraren)
Men men jag är inte ens säker på att jag får G, men jag hoppas såklart.
Så jag slipper göra omprov nästa fredag.

Jag sitter i soffan nu och kollade nyss på den nya toyota reklamen, där en bil kör inne i en mat affär.
Och kom på tanken, undra om det någonsin kommer bli så drive-in mataffärer.
Jag menar det finns ju redan mkt drive-in ställen.
Så jag tror nog någon gång i framtiden kommer vi nog få se drive-in mataffärer.

Äntligen ska jag få jobb på lördag.
Det har varit så länge sedan nu (3 veckor).
Jag måste verkligen ha pengar, såååå :)

Nu ska jag kolla lite på tv och sedan testa att locka mitt hår.
Måste se om det går nu när jag har låtit det växa lite :)

//Johhy


Kommentarer
Postat av: Plupp

Jo det är klart att du fick G gumman :) pussis

2007-05-25 @ 16:02:17
URL: http://moonightqueen.blogg.se
Postat av: tea

what hur kan du INTE gilla kemi?? haha :P jag hooooppas också att ja klarade mig.

2007-05-28 @ 17:17:37
URL: http://telicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0