26/6

Denna dagen har jag länge haft ett litet hat mot.
Eller egentligen inte själva dagen så mycket, utan mer att det är den 26:e.
Nummret förföljer mig verkligen vart jag än går, det ska alltid dyka upp precis där jag är.
Men saker har också hänt den 26:e, saker som jag inte vill komma ihåg.
För det gör för ont helt enkelt, speciellt den 26/6.
För den är värre än alla andra 26:e dagar och jag hatar det.
Men dagen är snart över, så då hoppas jag att det kommer kännas bättre.



Jag vill gå ut på krogen.
Det var ju ett tag sedan.
Och Malin har inte varit ute än, så ännu en anledning till att gå.
Men problemet till att jag inte kan gå ut är att ekonomin inte tillåter det för tillfälligt.
Men kanske nästa helg...


Jag har bestämt mig för att vara mer öppen.
Inte för att jag tycker att jag inte är det, men kan la försöka vara ännu mer öppen mot folk kanske.
Men det är faktiskt så att jag inte kan öppna mig och vara mig själv helt om jag träffar nya människor.
Jag vill hellre lära känna dem lite innan jag visar mitt rätta jag, haha...
Men om man skulle jämför med tidigare i mitt liv så har jag blivit bättre på den fronten och jag hoppas att jag fortsätter utvecklas också.

Ikväll ska jag jobba.
Undra om jag verkligen orkar det?
Joo, jag måste orka, måste ha pengarna :p
Men det blir nog nog en hel del att göra eftersom det är lönehelg.
Folk bränner sina löner på att festa, så är det bara.
Kul för dem, jobbigt för mig...
Men jag ska inte klaga, jag brukar aldrig ha tråkigt när jag jobbar såå...

//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0