Tankar - Är det något man ska hålla hemligt?

Nu sitter jag här mitt i natten och är inte trött.
Kan bero på att jag somnade i soffan tidigare på kvällen.
Men jag borde ändå vara lite trött, tycker jag =)

Sitter här och tänker på allt möjligt.
Jag vet jag kanske borde säga vad jag tänker på.
Men det är ganska personligt och om någon vet vad man tänker på kommer personen/personer kanske för nära inpå en?!?
Men jag vet inte, det kanske det som är mening.
Att släppa in folk nära inpå?
Men man vill väl inte släppa in vem som helst.
Men jag vet inte heller vem jag kan släppa in längre.
Det är jobbigt, men ibland måste man bara chansa eller gå på magkänslan.

Sitter och tänker på vad som hänt innan.
Fast inte lika mycket som jag brukade göra.
Det är bra det :D
Jag sitter även och tänker på hur det kommer gå i framtiden.
Vad ska jag göra med mitt liv.
För det är väl ändå en bra tanke och tänka.
För några sorts planer måste man väl ha, det är väl bara nyttigt :)
Sitter och tänker på att ha killkompisar är så mycket bättre ibland än att ha tjejkompisar.
För tjejer snackar så jävla mycket skit.
Man blir trött på det.
Man vill bara ta bort den egenskapen hos tjejer :p

Nu har NI fått veta lite vad jag tänker på.
Var bara tvugen att skriva det nu eftersom....aaa.. skit samma.

Guppa lungt
//Johhy

Kommentarer
Postat av: Vicky

hej älskling! kul igår? ;P (L)

2007-06-23 @ 11:04:07
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0