Patetisk?

Ville bara säga, det var länge sedan jag tänkte på dig på det gammla sättet.
Det är helt underbart faktiskt.
Men jag ska väl inte säga något, då kanske jag börjar tänka som jag gjorde då, hmm... :/
Men dock tycks du dyka upp lite var stans, i mina drömmar, ibland i mina tankar och även ibladn tycks jag se dig, men jag vet aldrig om det är du eftersom varje gång jag tror jag ser dig så är det ryggen jag ser.
Nästa gång får jag väl rusa fram och kolla om det verkligen är du eller någon som är jäkligt lik dig.
Haha, ibland är jag så patetisk.... :S


//Johhy
Bertil
Min underbara lilla lila noshörning bertil.
Haha, när jag ser honom får det mig att sakna dig ibland...


Kommentarer
Postat av: Vicky

aaaw :/ (L)

2007-06-20 @ 12:56:23
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0