On top of me

OMG, det är typ det man kan sammanfatta gårdagen med.
Men kul var det :D

Allt började med att vi åkte ut till frufällan till Jonas (Jobbarkompis) och hade förfest.
Inte nog med att vi fick komma ut där och förfesta han hade även lagat mat som var gudomligt god, jag avgudar hans matlagningskunskaper.
Sedan blev det jordgubbar,glass och grädde till efterätt, delicious =)
När vi var mätta och belåtna åkte vi till fristad där det var fest.
Vi drack och hade det kul, hahaha :P
Mer säger jag inte här....

Nu sitter jag här i min säng som vanligt, lyssnar på musik och snackar med folk på msn.
Tänker lite på gårdagen...

Men jag ska väl göra något nu.
Dagen är snart över.

Ha det gött
Ta det lungt ;)
//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0