Min tröga älskling <333

Tröttheten bara sköljer över mig.
Har precis sovit i två timmar, men är lika trött för det =)

Snart ska jag ner till stan och träffa mina älsklingar <333
För att tea fyller år idag, så vi ska fira henne :D
GRATTIS GUMMAN, ÄNTLINGEN 17, ETT ÅR NÄRMARE 18 BARA :P

Jag vet ärligttalat inte om jag kommer klara morgondagen.
Upp vid 05.00 för att sedan jobba till kl 16.00.
Sedan hem för att vila lite och sedan jobba igen kl 20.00 till allt mellan 02.00-04.00
Och sedan hem och sova jättelite för att sedan upp igen vid 5.
Jag kommer inte kunna öppna ögonen :P
Men det får gå. Ska man ha pengar så får man offra sig :D
Så jag vet inte om det blir utgång på fredag.
Hoppas dem ändrar det till lördagen istället :D
Skulle vara mycket bättre för min del.

Nej, nu ska jag ta och röra på mig snart.
Ska fixa mig lite och sedan gå ut och vänta på bussen ;)
Tjohej
Ha en bra kväll
Ta det lungt och gör inget som jag inte skulle gjort.
ps. vill bara hedra min kära älskling vix, hon är bara för go när det gäller tröghet.
Check out her blogg och läs om hennes tröghet.
Haha.
//Johhy


Kommentarer
Postat av: teus

glöm inte att du ska med oss på fredag och kolla på måns älskling haha(L)(L)

2007-06-28 @ 00:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0