Jag hatar ärligtalat skolan mer än allt annat

Ååååå jag vill verkligen ha något eget.
Orkar inte med alla människor runt omkring mig hela tiden.
Vill ha en egenlägenhet.
Och jag skiter i om det kostar en massa, jag betalar det då.
Bara jag får ett eget place...

Jag kommer få IG på mitt prov imon.
Men jag orkar inte bry mig så mycket.
Det blir väl till att sitta uppe hela natten och plugga på skiten.
Jag hatar allt som har med skolan att göra.
Kan den bara inte sprängas eller något.

Ska käka snart och plugga mer.
Skriver mer ikväll eller något...

//Johhy


Kommentarer
Postat av: Vicky

då flyttar jag in med dig älskling ;) (L) provet kommer säkert gå jättebra :D

2007-06-04 @ 17:25:45
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: Mirrs

hey baby.. vet att detta inte har mkt md ditt inlägg o göra meeeen.........Saknar DIG!!! (L)

2007-06-04 @ 18:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0