God jul...:S

Jaa då sitter man i sängen som vanligt och gör inte så mkt.
Fixade nyss lunch tills imon, pasta med salsaröra med kykling i.
Värsta mäster kocken, eller inte :P
Men jag hoppas det ska smaka imon :D

Imorse var det verkligen jobbigt att komma upp ur den varma sköna sängen.säng
Men jag tog mig upp, mycket starkt jobbat utav mig.
Haha, men egentligen ska det väl inte vara några problem, jag menar jag går ju upp på morgonen tidigt varje dag när jag går i skolan, fast jag måste gå upp lite tidigare än vanligt nu.
Måste gå upp kl halv 6, börjar jobba kl 7.
Inte den bästa tiden för mig att börja jobba som är morgontrött.
Men det är bara att göra om man vill ha pengar.
Haha, det är nog så man måste tänka för att vara stark nog att komma ur sängen.
För om jag hade fått betalt för att ligga i sängen hela dagen hade jag nog gjort det, haha ;P

Duschade för inte så länge sedan.
Tänkte att det var bättre att göra det på kvällen så jag slipper gå upp 5 för att göra det.
Jag kommer inte orka det.
Så jag får helt enkelt strunta i om mitt hår är helt fucked upp när jag vaknar.
Och tro inte att det går att fixa så lätt.
När man väl har legat på kudden och håret har lagt sig på ett visst sätt är det skit svårt att få det där det egentligen ska vara :P haha...

Men men nog pratat om det, det är tråkigt att sitta och skriva om det och det är nog inte mycket roligare att sitta och läsa det heller. Och detta stycket är nog ännu mer onödigt än vad det förra var. haha..

Ska försöka lägga in bilderna på min datorn nu från mobilen, det funkade nämligen inte förra gången :S :(
But I´ll give it a try again... ;)

Jag kommer missa alla torsdagskvällarna :(
Lite lessen är jag väl, inte för att jag missar dem som ska uppträda utan att gå runt med kompisrna på stan och träffa alla möjliga sortes folk.
Men jag vill hellre tjäna pengar nu i sommar än att gå på torsdagskvällarna.
Jag tror jag överlever sommaren ändå...

Ha det gött nu så ska jag fixa med annat och sedan försöka sova :D
Sov gott och guppa lungt ;)
//Johhy

ps. Här kommer en hyllning till jonas och hans jul tankar (även fast det är sommar..) Han verkar ha något i hjärnan som säger till honom att säga god jul lite då och då ...:P
god julTomte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0