Fuck

Jag visste det.
Jag borde inte hoppats så mkt som jag gjorde.
Jag visste det bara.
Det var för bra för att vara sant.
Men det är det visst alltid nu för tiden.
Det är som om jag har en förbannelse över mig.
Fuck everything.
Det känns verkligen piss just nu.
Men i guess im justed to it :/

Är med flugan.
Vi kollar på tv,
eller jag kollar på tv och hon ligger i soffan jämte mig och sover :p
Lite snarkningar hör jag då och då, hehe :p
Så söt hon är :p

Imon är det grillkväll, om vädret blir bra.
Och min lilla Mirry åker utomlands och lämnar oss i en månad.
kommer sakna dig som bara den.

//Johhy
ps. hoppas ni har bättre tur än jag :(

Kommentarer
Postat av: tea

vad har hänt nu älskling ? :(

2007-06-15 @ 19:13:41
URL: http://telicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0