Död

Tjohej på er.
Sitter på jobbet nu och är dödstrött.
Men det är väl så det ska vara när man har jobbat hela natten och inte fått ngn sömn =P
Sov bara typ 50 minuter imorse vid 5. =(
Men förhoppningsvis får jag sova när jag kommer hem.
Saknar faktiskt min mjuka säng just nu =P
Den lockar oerhört mkt =D

Jag tänker alldeles för mkt.
Men saken är att det hela tiden kommer ngt som påminner om saker som man inte vill komma ihåg.
Jag har glömt, typ.
Men ibland bubblar det upp igen =/

Skriver väl ikväll om jag inte ska ut.
Puss hej
//Johhy

Kommentarer
Postat av: Malin

Jasså du sitter och bloggar på arbetstid du hehe pussar ps vaknade nyss haha!

2007-06-29 @ 13:43:13
URL: http://moonlightqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0