Dagen

Dagen började med en rejäl sovmorgon,
något av det underbaraste på länge.
Sedan var det bara att sätta igång och plugga, suck.
Men jag gjorde det och jag är förvånad av att jag kunde sätta igång så snabbt :p
Oftast brukar det ta några timmar att bli mentalt förbered på att man ska plugga,
men inte denna gången ;)
Sedan behövde jag hjälp och ringde Sofia och Vix.
Dem kom och "hjälpte" mig lite.
Och sedan behöve jag en pasue så vi sjöng lite singstar.
Btw, har den nya skivan nu pop hits.
Bra med lite variation, så man inte behöver sjunga samma låtar hela tiden.
anyway...
Senare kom även Tea och Mirrs.
Jag var irriterad, galen och flamsig...(Jävla skolan)
Men iallafall så åt vi lite och kollade på fotbollen
och hade en underbar tid tillsammans, haha!

Och just nu sitter jag här i min säng och har ont i nacken för jag sitter på något  konstigt sätt :S
Och nu loggade Mirry in på msn, dags att snacka med henne, igen :D
Saknar dig såå gumman,
men det som är bra med sommarlovet nu är att vi kan träffas oftare:D<3

Ork ej skriva mer
puss hej
//Johhy

Kommentarer
Postat av: vicky

pophits in my heart (L) haha ;D

2007-06-07 @ 10:57:41
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0