Avskyr

Nu har jag avklarat biologiprovet, nu är det  BARA matten,TF och Info och layout B kvar.
Fuck vad jag avskyr skolan.
Kan den bli mer tråkig eller??
Hoppas det blir bättre till nästa år, roliga kurser och såå :D

Imon har jag nationella i matte C.
Jag undrar verkligen hur det kommer att gå...
Men jag ska förska göra mitt bästa.
Men jag vet inte hur jag ska orka, eftersom provet är från 15.00-18.00.
Dem borde ha lagt det tidigare så man orkar koncentrera sig.
Men iofs så orkar elever/ungdomar typ aldrig koncentrera sig såå..:p

22.22
Önska er något.

Idag sov jag när jag kom från skolan.
Skit skönt.
Men jag måste nog ha sovit djupt för jag missade 5 samtal från mirry.
Fattar inte hur jag kunde, min ringsignal är skit hög volym.
Men men, jag sov skit gött iallafall :D

Vill ha mer pengar.
Har mycket jag behöver köpa/göra:
Lista
*Köpa fritidskort
*Fylla på mobilen
*Gå på krogen
*Köpa present
*Köpa ny parfym

Och alla saker är inte dirket skit billiga så man får ju lägga ut en hel del.
Suck.

Ska dra mig snart
Ha en skön natt, hihi ^^
//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0