En bra helg

Ja då sitter jag här hos min älskling.
Fast han har stuckit ut med en polare just nu så jag sitter alldeles ensam här vid datorn.
Men jag överlever tror jag.

Helgen har varit äventyrlig.
Både på bra och dåliga sätt.
Men den har varit mest bra faktiskt.

I torsdags så fyllde min kära fluga år (Vix) och det var krogen som gällde.
Så jag, Vix, Mirry, Elza och Malin begav oss till krogen för att festa till det riktigt.
Timmy och hans kompisar var ute också så det blev ett gäng. Även om vi inte var med varandra hela tiden så var vi många där iaf.
Vi hade det skit kul och vi dansade och drack och skrattade och allt man kunde göra.
Sedan blev det hemgång eftersom vi var tvungna att gå till skolan på fredagen.
Vi kom väl hem vid  någon gång kanske och sedan var det uppgång vid halv 8 igen.
Det sved riktigt i ögonen att gå upp då. Men jag och Malin tog oss iaf upp.
Jag är stolt över mig själv och Malin =P

Fredagen bestod också av fest och lite annat och Lördagen bestod av att ta det lungt eftersom jag var så trött av allt festande och drickande. Man behöver faktiskt sådana dagar också ibland. hehe =)

Nu sitter jag här och snackar med vix på msn och frågar hur gårdagens festande var.
Hon hade det trevligt så som jag förstod det och lite jobbigt:p

Nu skall jag dra mig, min älskling kom ju hem :D
cya
//Johhy

Kommentarer
Postat av: vicky

jobbigt var det minsann :( (L)

2007-12-02 @ 20:03:57
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: Malin

det var en spännande skoldag :D hehe

2007-12-04 @ 15:03:15
URL: http://moonlightqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0