Det var riktigt länge sedan

Min kväll blev nyss väldigt mkt bättre.
Jag blev så glad när jag läste detta:

"Vill bara att du ska veta att jag alltid, o då menar jag alltid, kommer att vara där för dig! Både vått o torrt! Du är och kommer ALDRIG vara ensam i denna värld!"

En komentar som cicci skrev här på min blogg.
Blev alldeles rörd ='(
Jag säger bara, desamma älskling.
Älskar dig som bara den <3

Det har varit två väldigt sömnlösa dygn.
Jag har nämligen jobbat hur mkt som helst.
Men det är värt det.
Eller jag vet inte.
Kanske inte.
Eftersom jag börjar må sämre igen.
Men jag ska ta igen det inatt.
Ska få sova ut imon.
Iaf hoppas jag det.
För den som väcker mig, slår jag ner =P

Denna kvällen är bara min. Är nämligen ensam hemma ikväll.
Till en början kändes det som att jag verkligen var tvungen att ringa någon.
Bara för att inte vara själv. Men nu känns det ganska bra.
Och det är nog bara nyttigt för mig att ta det lite lugnt ikväll.
Så nu är jag glad över mitt beslut med att vara själv ikväll.

Shit, visste inte att det skulle kännas såhär i min mage.
Det var riktigt länge sedan.
Men det känns bra, men även läskigt.
Jag är rädd också, tror jag.

Ha en underbar kväll
//Johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0