Bad luck. it´s me

Livet kan vara orättvist ibland.
Men på senaste tiden har den varit lite väl orättvis för min del.
Varför kan jag aldrig göra något rätt?
Är det något fel på mig eller?
Jag börjar seriöst fundera över det.
Jag anklagar bara mig själv och gud kanske lite, hahah =P
Något försöker göra mitt liv pissigt...
Att man kan sakna vissa personer en del ibland är konstigt.
Även fast det var länge sedan nu.

Nej, nu är det slut med allt.
Ska verkligen börja ta alla saker på allvar, allt utom skolan.
Eller klart jag ska tänka på skolan, så som jag brukar göra, alltså såpass mycket att jag inte får IG.
Nu ska jag sattsa på att lära mig spela golf framför allt.
Vill verkligen lära mig, känner mig peppad nu när jag sitter här i Mirrys säng =P.
Och sedan är det boxning eller självförsvar som ska påbörjas och det är omgående.
Nu ska mitt liv bli fullbokat.
Det ska inte finnas tid för något annat än saker som involverar andra personer.
Inte vara själv. Mycket viktigt.
Vill inte ha någon tid då jag bara sitter och tänker och funderar.
Orkar inte med den skiten längre.
Det är bara så jobbigt och gör en kanske ledsen eller arg eller besviken.
Iaf känslor som man inte vill känna.


Nej nu ska jag kolla på fotbollen.
Cya ppl.
//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0