Otrolig viktig fakta om mig :)

FAVORIT...
Färg: Svart och röd
Plats: Sängen
Land: Englan, Australien, Greklan och Italien (Kan inte bara välja ett)
Film: Den jag ska producer senare i livet...
Djur: mys-kKssor och Öl-Änder
Serie: Grey´s Anotomy
Godis: Choklad
Parfym: Lacost - Touch of pink 
Kläder: Jeans och en top
Önskning:

BRUKAR DU...
Sova: Självklart :)
Försöka vara annorlunda: Alltid ;)
Klä dig i svart: Oftast, man ser ju smal ut i det, såå....
Gå till kyrkan: Sällan
Gå till skolan: Ja, men önskade jag kunde vara hemma och sova istället.... 
Ljuga: vaa..nee..aldrig...inte jag....
Hata folk: Jaaa, man kan ju inte älska alla 
Lita på folk: Jaaa, man måste våga det, annars blir det fucked up


NÄR...
Åt du senast: Nuu, äter en apelsin
Läste du en bok senast: Idag, om kemiboken räknas, annars vet jag inte :P 
Köpte du något senast: Idag, 3 fina linnen på H&M
Svor du senast: Idag
Sjöng du senast: Idag, på bussen. Fast väldigt tyst...


VEM...
Saknar du: En person jag inte borde sakna
Rörde dig sist: Mamma
Vill du slå:  Många :P
Kysste dig sist: En kille på en efterfest....
Kramade du sist: Mamma
Skrek du på sist: Sofia?
Gjorde dig riktigt glad senast: Folk på gården
Fick du sms från senast: Marko
Ringde dig senast: Malin


HAR DU...
För många vänner: Aldrig...
Tvångstankar: Hoppas jag inte... :P
Skadat någon: Ja, en del
Färgat håret: Självklart
Brutit några ben: Japp, handleden och lilltån?:P 
Några piercings: 3st i Öronen
Några tatueringar: Nej, men det kommer snart....:P 
Egen dator:  JAAAAA ;)
Gjort bort dig rejält: Hittar alltid något sätt att göra det...:) 
Bra självförtroende: Sällan....:/
Komplex: Många.....:/
Sagt jag älskar dig till någon idag: Tror inte det....
Bjudit ut någon: Vet inte :S
Varit kär: Jepp, både lyckligt och olyckligt 
Blivit kär i någon på nätet: Tror inte det...
Dumpat någon: Japp. tror jag... 
Blivit dumpad: Ja tyvärr
Varit otrogen: .....
Stulit någonting: Jaa
Lämnat landet: Jaa
Rymt hemifrån: Jaa
Gjort något olagligt: Jaa


HUR...
Går du: Som en and:p 
Svarar du i telefonen: aaaa eller Hej, det är Johanna 
Fördriver du tiden: Med min kära kompisar,UG och framför tv och dator. Och familjen lite då och då...
Mycket pengar har du: Inte mkt, vill ha mer... men vem vill inte det..pengar för människor för giriga
Tjänar du pengar: Jepp
Bäddar du sängen: Sällan, använder den till att lägga saker på istället
Ofta diskar du: När jag är hemma hos pappa (han har ingen diskmaskin)
Ofta städar du: Inte allt för ofta...
Ofta träffar du din familj: Mamma och Sofia typ varje dag, men pappa mer sällan :(
Mycket äter du: Det är olika, hihi


Sommarplaner:
Jobba och njuta av ledigheten med roliga äventyr
Men nu ska jag: Ladda ner någon film och besöka lunar 
Senaste blogg jag upptäckt: vet ej... 
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Ganska trött
Musik just nu: My chemical romance, Me love them<3
Vad sa du senast: God natt

Fisk eller badkruka:  Fisk
Tror du på mirakel: kanske det...
Tre saker att ta med på en öde ö:  Justin Timberlake, Båt och musik
Morgon eller nattmänniska: Natt såklart, hallåå..?!?!
Vad är viktigast för dig: Mina vänner och min familjen
Hur är din drömkille: Lång, humoristisk, sexig, rolig, snäll.....
Hur många barn vill du ha: 3 :D
Är du kittlig: Om jag är, fråga plupp
Snarkar du: Ja, det har fått höra många gånger :P
Chips, morötter eller godis: Godis
Pizza eller hamburgare: Hamburgare
Skriver du dagbok: Det var ett tag sedan nu, jag har ju bloggen om jag vill skriva något :)
Stökigt eller välstädat: Vill ha välstädat, men det burkar inte bli såå...
Gungar du på stolen: Ja, men har panik varje gång för att jag kanske ska ramla och slå ihjäl mig :P
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: Vill, men jag tror inte jag vågar :P


Kommentarer
Postat av: Plupp

Haha både kul stavning och kul svar.. fick ju vara med på en del saker hehe :D *Stolt* <3(L) älskar dig pussar

2007-04-17 @ 23:46:43
URL: http://moonightqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0