SÖNDAG

God morgon!
Jag har iofs varit uppe ungefär en timme så...
Sitter och kollar på miami ink just nu och dricker lite kaffe, ska försöka få upp timmy snart för vi ska åka och köpa växter till det nya akvariet. Jaa vi har ett nytt akvarie nu. Men det är mycket mindre och finare så jag hoppas att jag kan leva med det, haha!
Sedan tänkte jag att jag skulle ta hem våran gamla symaskin och sy gardiner till köket. Eller iallafall börja så att det är klart tll nästa helg då jag fyller år :)

Jag jobbar för fullt som vanligt, 10 timmar om dagen 5 dagar i veckan, hoppas detta tar slut snart. Skulle vilja hinna göra lite saker efter jobbet. Men jag vet ju att det är våran stressigaste tid just nu och jag accepterar det. Får ta lång ledigt sen istället :)

Vad mer kan jag säga...
Vi har satt upp lite nya lampor i köket och jag har köpt en blomma som jag hoppas överlever, haha! Sedan har vi monterat två lådor på våran tv-bänk så nu kan vi lägga ner lite skit där så det inte syns :p
Och nu är det kaos i datorn rummet där akvariet står för vi har en massa kartoger som vi måste slänga som vi inte har hunnit eller orkart göra :P





Det är lådorna i mitten längst ner :)


Kökslampan (vi ska ta bort tavlan, vi hängde nämligen upp den
när vi precis flyttade in för att det inte skulle vara så tomt :P)


Spottar i taget framför diskbänken, det är otroligt hur det känns med
ljus i köket nu, innan har vi bara haft lampor på fönsterbrädan och
lampan ovanför spisen.


Akvariet, mindre än det förra och det är jag glad för, "bara" 125L


Andra sidan av rummet just nu, kanske ska passa på att slänga lite skräp
idag också :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0