O N S D A G !

Hellu!
Sitter och kollar på ett av mina favorit program, Arga snickaren på kanal5. Har käkat för en stund sedan och faktiskt hunnit sätta up gardinerna i köket, men dem är inte helt färdiga än. Har nålat upp dem lite som jag vill ha dem för det blev bättre så. Så nu måste jag hem till farmor och farfar igen och fixa detta, då min gamla symaskin inte vill fungera :p

Fyller ju snart år och detta år har gått sjukt fort. Snart är det sommar och jag längtar :)


Funderar på att börja på gym men jag tycker det är så himla tråkigt :( Brukar ju gå ut och gå men känner inte riktigt att det räcker. Får väl klura på detta. Tycker också att det är rätt tråkigt att träna också men man måste. Men jag jobbar så mkt nu så man är ju helt slut på dagarna. Jobbar 10h per dag. Men det är tur att jag har ett jobb där jag "går" hela dagarna. (jobbar på ëtt lager). Och lyfter tunga tygrullar också så jag bygger muskler allt, haha!


















<3


Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Fint det blev :)

Nu blev jag lite inspirerad, jag har inte vetat hur jag ska göra

i vårat vardagsrum med gardiner men nu gav du mig en liten idé :)



Hoppas ni har det bra :)

2011-03-17 @ 06:10:15
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0