MATLAGNING OCH BESÖK HOS FRIDA

God kväll!
Håller på att laga lite mat men just nu tinar jag lite köttfärs och sitter och kollar på två och en halv män sålänge. Finns inget annat att kolla på men det är lite roligare nu för det är inte gamla avsnitt längre utan lite nyare som man inte sett, annars brukar jag ha sett alla redan...

Imorse så mådde jag inte toppen och före lunch kände jag mig verkligen lite sjuk men sen blev det bättre när jag hade ätit lunch och nu mår jag hyfsat, bara jag sover bra i natt så blir det nog bra. Men jag har ju lite sömnproblem och det är jobbigt :(

Var hemma hos Frida en sväng efter jobbet<3, Man får passa på när man kan och har bil. Det brukar inte bli lika ofta längre :( hon har ju börjat plugga och jag har jobbat över så mkt på senaste tiden så det blir lätt så att man inte kan ses så ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0