LÖRDAG!

Hejsan!
Sitter här i soffan och sk egentligen göra mig iordning, men jag är snart klar. Var bara tvungen att skriva några rader här först.

Ska iväg till lina, min jobbarkompis eller ja min ex jobbarkompis tror jag. Hon har slutat på jobbet, hu tåkigt som helst :( Men vi ska iallafall ses idag :)

Ha världens jävla mensvärk men sånt är livet, har ont men ska försöka njuta av vädret om det går. Mår illa också ännu en biverkning av naturens gång, hahah!

Borde fixa håret men jag orkar inte riktigt bry mig hur det ser ut. Helts vill jag bara ta en lång promenad i vädret och få min värk att gå bort, men så blir det inte. Och jag vill shoppa lite. Men jag tror inte att jag hinner det. Och ikväll ska vi väl festa lite men just nu är jg inte på humör för rem öre. Få se hur det blir. Om festen är här så kan jag inte göra så mkt. Men jag tycker iofs att det är skönt att inte dricka nu på helgen för då är man pigg imorgon så man orka göra lite saker. Och det är ju så mkt kalorier i sprit och öl och allt som man dricker. Det vill jag inte ha just nu....

Ne nu måste jag sluta, ha en underbar dag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0